משאבת מים בגובה אפס

משאבת מים בגובה אפס היא משאבה שיכולה לפעול גם מתוך המים. אולי זה נשמע לכם מוזר ואולי אתם מתקשים להבין למה צריך משאבה כזו אך כאשר נזכרים בנזקי הצפה ובחומרתם מבינים מדוע היא נחוצה. כיצד היא פועלת ומי צריך אותה?

מהי משאבת מים גובה אפס?

משאבת מים גובה אפס היא למעשה משאבת מים טבולה. אולי זה השם המוכר יותר של המשאבה אך חשוב שתדעו שמדובר על אותן המשאבות שבאופן כללי אמורות להגן על המקום שיכול לסבול מהצפה. הצפות יכולות לקרות במקומות רבים והנזק שהן יכולות ליצור יהיה גדול מאוד. המים יכולים לפגוע במבנה עצמו אך בטוח הקצר יותר יכולים לפגוע במוצרי חשמל, בתשתית החשמל, ברהיטים, בריצוף ועוד. משאבת מים טבולה יכולה לפתור את הבעיה הזו כיוון שהיא פועלת באופן אוטומטי כאשר החיישנים שלה מרגישים במים. הפעולה הזו מונעת נזק יקר מאוד והיא נפוצה בכל המגזרים.

מי צריך את המשאבה הזו?

משאבת מים בגובה אפס יכולה להתאים לכל האנשים שיש להם מקום שיכולים לסבול מהצפה. אפשר למנות לקוחות מכל המגזרים אך נתחיל עם המגזר הפרטי שלרוב לא מחזיק במשאבות מים. משאבות מים בגובה אפס יכולות לנקז הצפות ממרתפים באופן אוטומטי. בימים של גשמים עזים סכנת השיטפונות יכולה להיות הרבה יותר גדולה ממה שאתם חושבים. יכול להיות שהמקום יוצף בגובה ניכר, אפילו כמה סנטימטרים יכולים ליצור פגיעה משמעותית. גם מקלטים יכולים להיות מוצפים, חניונים תת קרקעיים וכן הלאה. כמובן שגם במגזר העסקי והתעשייתי יש במשאבות אלו שימוש לשעת חירום.

מי יכול להפעיל את המשאבה?

הפעלת המשאבה אינה מסובכת כלל. אפילו משאבות יחסית מסובכות קל מאוד להפעיל, כאשר סדר הלחצנים פשוט מאוד. ההפעלה של המשאבה יכולה להיות הרבה יותר מסובכת אם מדובר על משאבות גדולות במפעלים אך גם אז אחרי הדרכה קצרה אפשר להבין כיצד להשתמש בה בקלות. ההפעלה של המשאבה בעת הצפה תתבצע באופן מיידי כיוון שיש לה חיישנים בתחתית. החיישנים יכולים להרגיש כאשר יש מים, כך מנגנון השאיבה יתבצע באופן אוטומטי אל המקום הייעודי לניקוז. המשאבה עצמה יכולה לפעול גם כשהיא לגמרי מתחת למים.  

משאבות בכל גודל שנחוץ

משאבות מים בגובה אפס יכולות להגיע בכל גודל. יש משאבות גדולות מאוד שמתאימות לחללים גדולים, בעיקר במגזר התעשייתי, ויש משאבות קטנות יותר שיתאימו למגזר הביתי. חשוב לזכור שאמנם גודל המשאבה משפיע על העוצמה שלה אך לא תמיד הזה ישר לחלוטין. כמו כן, חשוב לזכור שהעוצמה של המשאבה הוא לא הפרמטר היחיד. המשאבה יכולה להיות חזקה מאוד אך אחרי כמה שעות עבודה היא תצטרך מנוחה. תפוקת העבודה והיקף העבודה של המשאבות הוא עוד פרמטר חשוב שאי אפשר להתעלם ממנו. יחד עם זאת, יש לבחור משאבות אמינות שיפעלו כשתצטרכו אותן.

משאבה אמינה בעת חירום

כל מי שמשקיע וקונה משאבה טבולה שתהיה במרתף ביתו יודע עד כמה היא חשובה ועד כמה הסכנה שהיא יכולה למנוע גדולה. לעתים אנשים חושבים האם כדאי להשקיע במשאבה כזו ולהיות מוגנים מפני הצפות, או פשוט לסמוך על המזל. הדבר הכי מעצבן שיכול לקרות זה גם להשקיע במשאבה וגם לסבול את נזקי ההצפות. כאשר המשאבה שלכם לא תפעל ברגע האמת הנזק יהיה קשה מאוד וגם הכסף שהשקעתם בה לא בא לידי ביטוי. לכן אם כבר החלטתם לקנות משאבות מים גובה אפס חשוב לבחור אותה מיצרן אמין, מוכר, כזה שיש לו מוניטין בשוק וכמובן מחברה שמעניקה שירות מלא.


from saltech1.tumblr Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משאבה צינטרפוגלית - ש.אל ציוד טכני

משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני

בחירת המטף נכון: מדריך מקיף