משאבות מים חיצוניות

משאבות מים חשובות מאוד לקיום חיים תקין. עם זאת, יש משאבות מים רבות וקל מאוד ללכת לאיבוד בין כל הסוגים. לפני שמתסבכים עם הגיוון הרחב בשוק צריך לזכור שיש חלוקה די בסיסית: משאבו מים פנימיות ומשאבות מים חיצוניות. מהן משאבות מים חיצוניות ומי משתמש בהן?

מהן משאבות מים חיצוניות?

משאבות מים חיצוניות הן משאבות שלא נמצאות בתוך מערכת אינסטלציה או ביוב כלשהי אלא פשוט מתקנות בצד החיצוני, או שהן משמשות באופן חיצוני לחלוטין. אולי אתם לא חושבים שאתם מכירים את המשאבות הללו אך למעשה הן אלו שאנו נפגשים בהן יותר מאשר משאבות רגילות, בעיקר אם יצא לכם להזמין אינסטלטור או צוות ביובית שיפתרו את הבעיה בצנרת. בדרך כלל משאבות אלו עוזרות נגד סתימות אך הן יכולות להיות יעילות למדי גם לשאיבה בלי קשר לבעיה בקווי הצנרת. משאבות אלו יכולות להיות שימושיות על ידי בעלי מקצוע וגם באופן עצמאי.

מי משתמש במשאבות אלו?

במשאבות מים חיצוניות משתמשים אנשים רבים. אפשר למנות תחילה את המקומות שצריכים אותם באופן קבוע כמו למשל מאגרי מים או מפעלים, שמשתמשים במשאבות מים חיצוניות לכל מיני פעולות. למשל, כדי להזרים מים ממקום למקום או כדי לנקז מים ממאגר או מיכל מסוים. כמו כן יש בעלי מקצוע רבים שמשתמשים במשאבות מים חיצוניות, כמו למשל אינסטלטורים וצוותי ביובית. משאבות מים קיימות גם בשוק הרחב כך שכל אחד יכול לרכוש אותן, כמו למשל  משאבות טבולות שיכולות לסייע בעת הצפה, בעיקר במרתפים, מקלטים או חניונים, גם במגזר העסקי וגם במגזר הפרטי.

משאבות לניקוז הצפות מיידי

יש כל מיני סוגי משאבות מים חיצוניות אך ללא ספק המשאבות שנועדו לשאוב הצפות הן המוכרות והחשובות ביותר. משאבות אלו חייבות להיות חיצוניות שכן התוואי הקבוע של מערכת הביוב לא מאפשר הזרמת מים תקינה. אחרי שהמים נתקעו ואינם זורמים עוד, אפשר להשתמש בשתי שיטות כדי לגרום להם להמשיך לזרום. השיטה הראשונה היא פשוט לשאוב את מה שגרם לסתימה, השיטה השנייה היא להזרים מים בלחץ גבוה אל האזור כדי לפתוח אותו בעוצמתיות. לשתי הפעולות הללו יש צורך במשאבה חזקה שתצליח לשאוב או להסניק את המים. 

מאיפה נקנה משאבות כאלו?

משאבות מים חיצוניות אפשר לרכוש בדרך חנויות שונות, ויש גם משווקים שאותם תוכלו למצוא באינטרנט. חשוב לבחור בחברה הנכונה כיוון שחברה כזו תעזור לכם לבחור את המשאבה הכי אמינה שיש וכמובן שהכי מותאמת לצרכים שלכם. יש לא מעט אנשים שלא מבינים מה עליהם לבחור ובוחרים משאבות שלא מתאימות או יקרות מאוד שאין בהם למעשה צורך. ההתאמה של המשאבה לצרכים שלכם, לתפוקת העבודה ולעוד מספר רב של פרמטרים תוכל להתקיים רק אם יהיה צוות מקצועי לצדכן בעת הבחירה. כמו כן, חשוב לבחור את המשאבה ממקום אמין שמספק אחריות על הקנייה.

כמה עולות משאבות חיצוניות?

משאבות מים חיצוניות יכולות לעלות בין 400 שקלים ועד אלפי שקלים, הכל תלוי בעוצמתה של המשאבה. יש משאבות מים שיכולות לעבוד שעות רבות ברצף ויש משאבות שאחרי שעתיים יתחממו ויצטרכו לנוח. לכן חשוב מאוד להבין מה הצרכים שלכם לפני שאתם בוחנים את השוק כדי להבין טוב יותר אלו משאבות רלוונטיות עבורכם ואלו לא. כמובן שיש צורך לבצע השוואת מחירים מדויקת כדי להבין מה ההצעה הכי משתלמת שיש אך חשוב שתיקחו בחשבון גם את השליחה של המשאבה ואת שאר פרטי העסקה שיכולים להיות משמעותיים מאוד לגבי המחיר.


from saltech1.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משאבה צינטרפוגלית - ש.אל ציוד טכני

משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני

בחירת המטף נכון: מדריך מקיף