משאבות לבריכות ציבוריות

את המשאבות הטבולות יצא לנו להכיר כאפשרות כפתרון מספר אחת להצפות אפילו באופן אוטומטי כשאנו לא נמצאים בבית, בעסק או במפעל, אך אחד השימושים הגדולים שלהן הוא דווקא לבריכות ציבוריות. המשאבות מבצעות את העבודה החשובה של סינון המים ממש כמו כל משאבת בריכה אחרת. כשם שמשאבה טבולה יכולה לפעול במתארים מימיים אפילו כשהיא מכוסה לחלוטין במים, גם משאבות טבולות לבריכה מספקות את הפעולה הזו ואפילו בצורה מקיפה יותר

משאבות טבולות לבריכות ציבוריות

כשם שמשאבה טבולה יכולה לפעול במתארים מימיים אפילו כשהיא מכוסה לחלוטין במים, גם משאבות לבריכה מספקות את הפעולה הזו ואפילו בצורה מקיפה יותר. הסיבה לכך היא שמשאבה טבולה שאמורה להתמודד עם הצפות, יכולה למצוא את עצמה בתוך מים רק כשיש הצפה ורוב חייה היא יבשה בעוד שמשאבה טבולה לבריכה ציבורית בכל שימוש תהיה מוצפת לחלוטין. המשאבה מבצעת את הפעולה הרגילה של משאבה לבריכה, היא שואבת את המים ומוציאה אותם מצידה השני כאשר הפילטר שבתוכה מסנן את המים. המשאבה הזו מוכרת לכול אלו שנשארים בבריכה הציבורית עד שהיא כבר נסגרת ואנו יכולים לראות כיצד היא מנקה את המים ומונעת מאיתנו להיכנס.

מה היתרונות של משאבה טבולה לבריכה?

·         בעוד משאבות לבריכה פרטית בדרך כלל נמצאות מחוץ לבריכה כאשר יש מקומות מיועדים לחבר את הצינורות שלה, הדבר לא מתאפשר בבריכות ציבוריות כיוון שמדובר בבריכות קבועות. המשאבה הטבולה מספקת ניקיון רציף ויסודי של כל המים כאשר היא נמצאת ממש בתוך הבריכה ומשם השאיבה גם הרבה יותר פשוטה וחסכוני, כולל התאמה למתאר האפשרי.
·         משאבות טבולות לבריכות ציבוריות פועלות בצורה שקטה מאוד דבר שהופך להיות הכרחי בגלל השאיבה החזקה והיעילה שלהן. מתחת למים הכול יותר שקט ובנוסף היא מצליחה לזוז בתוך המים בכוחות עצמה כך שהניקיון שמתקבל יסודי מתמיד.
·         משאבה טבולה לבריכה לא מנקה רק את המים עצמם אלא את הלכלוך שהצטבר על הקרקעית. למעשה כיום יש משאבות לבריכה שמשמשות כמו שואב אבק תת מימי הרי יש לכלוך ששוקע דבר שמחייב אותנו לניקיון נוסף מלבד שאיבה רגילה במשאבה שאיננה טבולה.


from saltech1.tumblr Feed

https://saltech1.tumblr.com/post/171995341366/%D7%9E%D7%A9%D7%90%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משאבה צינטרפוגלית - ש.אל ציוד טכני

משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני

בחירת המטף נכון: מדריך מקיף