משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני

 היכרות עם דגמים של משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני יכולה לעזור לבחור אותן בצורה מבוססת, מושכלת ומשתלמת יותר. במאמר הבא נציג את ההבדלים בין הדגמים בקטלוג החברה ונסביר לפי מה להשוות ביניהם

משאבה היא אביזר חיוני בכל סוג של בריכה שבה המים עומדים. למעט בריכות מתנפחות שאותן אפשר לרוקן ולמלא על פי הצורך ואופי השימוש, כל שאר סוגי הבריכות מחייבות שימוש קבוע במשאבה. בין היתר, המשאבה אחראית על ניקיון של המים ועל סטריליזציה שלהם. כמו כן, משאבה מאריכה את משך חיי הבריכה, מתאימה גם לבריכות קטנות וגם לבריכות גדולות ויכולה לפעול בצורה אוטומטית ללא צורך במעורבות מצד המשתמש — למעט תחזוקה תקופתית.

קטלוג משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני יכול לעזור לבחור ולהשוות בין דגמים שונים. בנוסף, כדאי לדעת שהחברה מוכרת גם משאבות אבל גם מגוון אדיר של ציוד לבריכות שחייה ובו מסננים, כיסויים ועוד. אז אם רוצים לרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת ולחסוך זמן והוצאות, שווה לעשות את זה עם סקירה של הקטלוג של משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני.

ציוד לבריכות שחייה — ש.אל ציוד טכני

כך בוחרים דגם מתוך קטלוג משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני

הנה כמה המלצות קונקרטיות שיכולות לעזור להשוואה ובחירה בין דגמים שונים מתוך קטלוג משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני:

א. הגדרת סוג המשאבה — בשלב הראשון כדאי להגדיר ולהחליט איזה משאבה מחפשים. ההבדל העיקרי הוא בין משאבות סחרור לבריכות שחייה לבין משאבות חום, שעובדות בצורה אחרת לגמרי וגם המטרות שלהן שונות. בעוד משאבת סחרור למשל היא תנאי לכל בריכה בכלל הסיבות שכבר הוזכרו לעיל, משאבת חימום מיועדת לחמם את המים ורוב הלקוחות מתייחסים אליה בתור פריבילגיה.

ב. בדיקת המפרט המלא — בשלב השני ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולהשוות בין הדגמים בקטלוג משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני על מנת לבדוק את המפרט המלא. בדיקת המפרט המלא חשובה גם במשאבות סחרור לבריכות שחייה וגם במשאבות חימום, כי היא עוזרת להתאים כל דגם לאופן שבו עומדים להשתמש בו.

ג. הוראות שימוש ובטיחות — בשלב השלישי אפשר להתייעץ עם המומחים של החברה על מנת להשוות בין דגמי משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני לפי הוראות שימוש ובטיחות. בדיקה מראש של הוראות השימוש והבטיחות מאוד חשובה, כי היא מאפשרת לתחזק נכון כל דגם ולמנוע תקלות חוזרות ונשנות. עוד טרם התקנת המשאבה, יש לקרוא את ההנחיות ולהקפיד על הוראות ההפעלה.

מה כדאי לדעת על משאבות יניקה וסחרור מי בריכה?

דגמי משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני מבוססים על פעולה צנטריפוגלית ומיועדים ליניקה וסחרור מי הבריכה. מטרת המשאבות היא ליצור סחרור שימנע מהמים לעמוד ולצבור חיידקים, כמו גם לאפשר את הסירקולציה ואת ההחלפה שלהם לאחר מעבר בתוך פילטר ייעודי. לכן, חשוב מאוד לתחזק את המשאבה ולנקות את הפילטר אחת לתקופה מסוימת.

בנוסף, כל סוג של משאבה מפעילים אך ורק לפי הנתונים הטכניים שמופיעים עליה. באמצעות הנתונים הטכניים ניתן לדעת לאיזה גודל של בריכה המשאבה מתאימה, מה מקור המתח הדרוש עבורה והאם הדגם כולל הארקה ומוגן על ידי מפסק זרם נגד התחשמלות.

לסיכום, קטלוג משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני מאפשר לחובבי השחייה לרכז את דרישות התחזוקה והאבזור שלהם מול חברה מקצועית ואמינה. מלבד מחירים נוחים ומשתלמים, יש בקטלוג דגמים מבוקשים של משאבות סחרור ומשאבות חימום ברמה גבוהה.

המאמר משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני פורסם ראשון בבלוג

from https://medium.com/@oferdassa65 Feed

https://oferdassa65.medium.com/%D7%9E%D7%A9%D7%90%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%94-%D7%A9-%D7%90%D7%9C-%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%93-%D7%98%D7%9B%D7%A0%D7%99-693bf79cdc38

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משאבה צינטרפוגלית - ש.אל ציוד טכני

משאבות טבולות מאפיינים