משאבת מים נטענת

לשאוב מים בקלות בלי חיבור לחשמל

חוק הכלים השלובים הוא אחד מהחוקים שפעמים רבות יכול להיות לטובתנו ופעמים רבות יכול להיות לרעתנו. המים, שתמיד יזרמו למקום הנמוך ביותר, יכולים לעשות לנו צרות צרורות במגוון רחב של מקומות. כשאנו מוצאים את עצמנו בלי שום פתרון ורק שאיבה של המים למקום גבוה יותר או לכל מקום אחר כמו למשל לתוך מיכל או לניקוז במקום רחוק, משאבת מים נטענת יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר. משאבת המים הזו אינה צורכת חשמל ישיר אלא פועלת באמצעות סוללה מה שנותן לה מגוון רחב של יתרונות.

משאבת מים נטענת: כל היתרונות וכל האפשרויות

·         במשאבת מים נטענת ניתן להשתמש במגוון רחב של שימושים. במגזר הפרטי, העסקי והתעשייתי משתמשים במשאבות הללו למגוון רחב של שימושים כאשר במגזר הפרטי היא משמשת בעיקר לניקוז מרתפים במקרים של הצפות. גם במגזר העסקי משתמשים בה גם לצרכי ניקוז חירום להצפות וגם כדי לשנע מים ממקום למקום כאשר השימושים התעשייתיים שלה רבים ומגוונים.
·         היתרונות של משאבת מים נטענת טמונים בעובדה שהיא פועלת באופן עצמאי בלי צורך בחיבור בחשמל. כך ניתן לקבל משאבה בטוחה מאוד שאין שום סיכוי שיהיה בה קצר שיכול לגרום להתחשמלות שתיגמר באסון. יתרה מכך, המשאבה לא מוגבלת לנוכחות של שקע לידה ואין צורך בכבלים רבים שיסבכו את העניינים. אפשר להטעין את המשאבה בקלות כך שתספיק להיקף עבודה רחב מאוד ורוב המשאבות בימינו יכולות לפעול כמה שעות ברצף, מה שבדרך כלל מספק.
·         בגללה עובדה שהמשאבה נטענת ניתן לשאת אותה לכך מקום. כך ניתן לקחת אותה ברכב או לספק שירותי ניקוז ללקוחות רבים בלי להתעניין איפה יש נקודת חשמל קרובה.

איך בוחרים משאבת מים נטענת?

כשרוצים לבחור משאבה נטענת צריך בחור אותה לפי מספר פרמטרים כאשר האמינות שלה תמיד חייבת להיות בראש סדר העדיפויות. כדאי לבחור יצרן מוכר שמייצר מכונה שלא תגלה תקלות ברגע האמת מתי שאתם באמת צריכים אותה. כמו כן חשוב לבחור מכונה עמידה שתהיה שימושית לאורך זמן ויחד עם זאת שתתאים לצרכים שלכם ולתקציב שלכם.


from saltech1.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משאבה צינטרפוגלית - ש.אל ציוד טכני

משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני

בחירת המטף נכון: מדריך מקיף