משאבות מים תעשייתיות

משאבות מים תעשייתיות יכולות להיות עצומות בגודלן וכמות המים שיעברו בהן יכולה להיות עצומה גם היא. משאבות מים אלו יכולות גם להיות יקרות מאוד ואין לכם מה להיות מופתעים אם המחיר שלהן יגיע לכמה מאות אלפי שקלים אם מדובר על משאבה גדולה במיוחד. ממי קונים אותן? כמה הן עולות בממוצע? מה משפיעה על המחיר? כיצד בוחרים אותן נכון? את כל התשובות תקבלו במאמר הבא.

במה שונות משאבות מים תעשייתיות?

משאבות מים תעשייתיות נחשבות למשאבות הבה יותר גדולות מחזקות מכל משאבה אחרת שתמצאו. למעשה משאבות אלו יכולות להיות גודל של חדר שלם וכל עוד המשאבות האלו פועלות ביעילות רבה אפשר גם ליהנות מרעש מופחת באופן יחסי לכמות והיקף עבודה. משאבות אלו יכולות להיות מתקדמות מאוד כולל מערכות מתקדמות של בקרה ושליטה כולל תיקון תקלות אוטומטי וכך יהיה אפשר לעבוד איתן באופן רציף גם כאשר מדובר בכמות גדולה של משאבות שמבצעת פעולה קריטית במיוחד. משאבות מיפם תעשייתיות יכולות להימצא בכל מיני מקומות החל מצינורות מים גדולים וכן הלאה.

ממי בוחרים משאבות מים תעשייתיות?

כדי לבחור משאבות מים תעשייתיות אתם צריכים לחפש חברות שמוכרות אותן ולא תהיה לכם בעיה למצוא אותן דרך האינטרנט. בסופו של דבר משאבות מים תעשייתיות אפשר למצוא אפילו בקנייה מקוונת אך חשוב לזכור שבכך תגיעו לחברות והן ישלחו נציג כדי שיסבירו לכם מה תהיה המשאבה הכי טובה עבורכם. כדי לבחור את החברה הכי טובה לקניית משאבות מים תעשייתיות אתם חייבים לחפש היטב ולבצע סקר שוק נרחב ומעמיק כי לא מדובר בקנייה פשוטה אלא בקנייה שחשובה מאוד להמשך הפעילות של המפעל או העסק שלשימוש שלו הן נדרשות. ההתאמה היא למעשה אחד הדברים החשובים ביותר וזה אחד מהקריטריונים לבחירת החברה המתאימה.

ההתאמה של המשאבה היא החשובה מכל

אם המשאבה התעשייתיות לא יהיו תואמות לשימוש של המפעל או של העסק למעשה המשאבה לא תהיה רכישה טובה. אמנם קל מאוד לחשוב כי המשאבות יכולות להתאים לכל פעולה אך זה ממש לא כך, המשאבות צריכות להתאים בהספק, בסגנון העבודה, בקלות התפעול ובאפשרויות המתקדמות לעסק. אם אלו לא יהיו יהיה קשה מאוד לבחור את המשאבה ויכול מאוד להיות שאחרי כמה שבועות כבר תבינו שההתאמה לא הייתה אידיאלית ואתם משלמים על כך מחיר.

בדיקת האחריות, העמידות והתחזוקה הנדרשת

יחד עם ההתאמה של משאבות מים תעשייתיות לשימוש המפעל יש צורך גם לבדוק את כל שאר הפרמטרים בקנייה כמו למשל האחריות של המשאבות, התחזוקה הנדרשת שלהם וכמובן גם כל שאר תנאי העסקה ואפילו המחיר הסופי אחרי ההתקנה והמשלוח. כך תוכלו לדעת בדיוק למה לצפות והאם העסקה באמת כדאית.

כמה עולה משאבת מים תעשייתית בממוצע?

המחיר של משאבת מים יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים בודדים ועד מאות אלפי שקלים, תלוי בעיקר בגודל המשאבה. גודל המשאבה הוא הפרמטר המשמעותי והמשפיע ביותר על המחיר שלה אך כמובן שיש עוד כמה פרמטרים שנכנסים לתמונה כמו למשל היעילות שלה, סוג המשאבה, זהות המוכר וכן הלאה. אם המשאבה שלכם צריכה התקנה כמובן שהמחיר יעלה יותר אך בדרך כלל זו האפשרות הכי טובה כי היצרן מכיר את הדרך בה המשאבה הזו צריכה להיות מותקנת וגם יסביר לכם על התפעול והתחזוקה שלה. משאבת מים יכולה לעלות פחות אם תבצעו סקר שוק אך אסור להתפשר על האיכות והאמינות שלה בגלל המחיר, זו תהיה טעות איומה שתשלמו עליה בטווח הארוך הרבה יותר.

המאמר משאבות מים תעשייתיות פורסם ראשון בבלוג

from https://medium.com/@oferdassa65 Feed 

https://medium.com/@oferdassa65/%D7%9E%D7%A9%D7%90%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%AA%D7%99%D7%95%D7%AA-44bcdafc7a16


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משאבה צינטרפוגלית - ש.אל ציוד טכני

משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני

בחירת המטף נכון: מדריך מקיף