קניית מגופים בכמות גדולה

 המטרה העיקרית של מגוף היא לשמש בתור שסתום שמאפשר לפתוח או לסגור את מעבר הנוזל דרכו. אבל למרות שרובנו מסתפקים במגוף שכונתי אחד, יש קבלנים ויזמים שצריכים לקנות אותו בכמות גדולה. אז איך עושים את זה ומה משפיע על המחיר? הנה כל התשובות


מגוף הוא מסוג הדברים שנמצאים לידנו ושאיכות החיים שלנו תלויה בהם במידה רבה מאוד, אבל בלי שנהיה מודעים לכך. למעשה, המגוף הוא חלק בלתי נפרד מכל סביבת מגורים, תעשייה, חקלאות ובנייה ורבים משתמשים בו על בסיס יום יומי בלי לדעת את זה. יתרה על כך, אנו תלויים במגוף בכל הנוגע לאספקת מים ויש כאלה שמזהים אותו כחלק חשוב ממערכת השתייה והשופכין של הבית הפרטי, המבנה או השכונה.

מבחינה מכאנית, מגוף הוא כידוע שסתום שתפקידו לאפשר פתיחה או סגירה של מעבר הנוזל דרכו. על מנת לשלוט בפתיחה או סגירה של מעבר הנוזל, יש בתוך כל מגוף התקן פנימי דמוי סכר. בזכות ההתקן שיורד ועולה בניצב לקו הזרימה, ניתן לשלוט במעבר המים: לסגור את המגוף לחלוטין, לפתוח אותו חלקית לצורך צריכה מבוקרת או לפתוח אותו כדי להעביר זרם מים מלא.

מתי קונים מגופים ומה אפשר לעשות איתם?


השוואה בין סוגים שונים של מגופים מגלה את מגוון השימוש הרלוונטי בהם. בעוד רובנו מסתפקים כאמור רק במגוף אחד, יש בעלי מקצוע שצריכים לקנות מגופים בכמות גדולה. הנה למשל כמה נסיבות שבהן פעולה כזו של קניית מגופים בכמות גדולה יכולה להיות רלוונטית:

א. הקמת מבנים חדשים — יזמים וקבלני בניין מתעניינים באפשרות של קניית מגופים בכמות גדולה כאשר הם צריכים לבנות ולהקים מבנה חדש. בגלל שבכל מבנה קיים שיש בו יותר מדירה אחת יכול להתעורר צורך בכמות גדולה של מגופים, על היזמים או הקבלנים ליצור קשר עם מי שמאפשר זאת.

ב. חברות אחזקה — חברה שעוסקת באחזקת בנייני מגורים ובנייני משרדים יכולה להציע סוגים שונים של שירותים. בין היתר, היא אחראית על הקצאת מגופים ועל החלפה שלהם במקרה של תקלה. במקרים כאלה, הדרך הכי טובה לפתור את הבעיה יכולה להיות קניית מגופים בכמות גדולה.

ג. רשות מקומית — קניית מגופים בכמות גדולה היא ברוב המקרים פעולה שמתבצעת על ידי הרשויות המקומיות. בין היתר, האחריות של הרשות המקומית היא למשל לדאוג שלדיירים תהיה גישה מלאה למים זורמים. על מנת להבטיח את הגישה הזו למים הזורמים, יש צורך להתייעץ עם נציגי הרשות המקומית בכל מקרה של דילמה או התלבטות.


איפה קונים מגופים בכמות גדולה?


השוואה בין אפשרויות שונות של קניית מגופים בכמות גדולה מגלה שיש המון שיקולים שצריך להתייחס אליהם. קודם כל, פעולה ספציפית מהסוג של קניית מגופים בכמות גדולה יכולה להתבצע רק על ידי פניה אל חברה שמתמחה בכך. בשביל לקנות כמות גדולה של מגופים, זה לא מספיק לבדוק כמה כל אחד מהם עולה ומה המידות שלו מבחינת הספק ומפרט טכני — כי צריך לברר ספציפית האם בכלל ניתן לרכוש בעת ובעונה אחת מספר מגופים שונים.

יתרה על כך, קניית מגופים בכמות גדולה היא פעולה שמחייבת מעורבות של בעלי מקצוע ומהנדסים. ללא מעורבות של בעלי מקצוע מן הסוג הזה, לא בטוח שניתן יהיה לחבר כל סוג של מגוף אל תשתית המים ופינוי השפכים המרכזית. לכן, הפתרון הכי טוב הוא ליצור קשר עם חברה שמאפשרת קניית מגופים בכמות גדולה אבל יש לה גם ניסיון בזה.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משאבה צינטרפוגלית - ש.אל ציוד טכני

משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני

בחירת המטף נכון: מדריך מקיף