משאבות מים לביוב

משאבות מים לביוב יכולות להיות חזקות משחשבתם. הן מסוגלות לשאוב עשרות ליטרים מים בדקה ולעתים אף יותר, הן מסוגלות להגיע עמוק מאוד בתוך האדמה ובכך לפתור בעיות שונות. זה הזמן להכיר אותן יותר לעומק.

למה צריך משאבות מים לביוב?

מערכת הביוב היא מערכת צינורות סבוכה מאוד. המערכת המורכבת הזו בנויה מצינורות גדולים וקטנים, ארוכים וקצרים, ולעתים יש בה בעיות. אמנם הבעיות אינן נפוצות אך גם אינן נדירות, והבשורה הטובה היא שיש מה לעשות עם הבעיות הללו. ברוב הפעמים הפתרון יהיה שאיבת המים שנתקעו בביוב או הזרמת מים בלחץ גבוה כדי לפתוח את הסתימה. משאבות המים הללו יכולות לפתור את הבעיות במהירות אך יש כמה סוגים שונים של משאבות שלכל אחת מהן יש תפקיד שונה או יכולות שונות. בכל מקרה המטרה של כל המשאבות דומה והיא לפתור את בעיות הביוב מי כאשר הן עולות. 

מי משתמש במשאבות מים לביוב?

יש מגוון רחב של משאבות מים לביוב ומשתמשים בהן גם אינסטלטורים, צוותי ביובית וגם לקוחות פרטיים. כיצד לקוח פרטי יכול להשתמש במשאבת ביוב? ההפעלה שלה ממש לא מסובכת ואתם יכולים לקנות משאבה כזו בעצמכם. למה שתצטרכו אחת כזו? בגלל שיום אחד יכול להיות שהבית שלכם יסבול מהצפה ואתם תצטרכו לטפל בו באופן מיידי. אם יש לכם מרתף, מקלט, חדר שהוא חצי קומה באדמה או כל מקום אחר שנמצא בסכנת הצפה מכל סיבה כלשהי, חשוב שיהיו לכם משאבות ביוב בהיכון. משאבות אלו מנקזות את המים באופן אוטומטי והן יהיו פתרון נהדר למניעת נזק רב לרכוש.

אלו משאבות נמצא אצל אינסטלטורים?

בקרב אינסטלטורים אפשר למצוא יותר סוגי משאבות ביבו בעיקר בגלל הידע הרב שלהם והמשימות הרבות שעליהם לבצע. משאבות הביוב שעמן מתעסקים אינסטלטורים יכולות לפתוח סתימות ולא רק לשאוב את המים. אלו הן משאבות חזקות מאוד, רובן מונעות באופן חשמלי אך יש גם משאבות שמונעות על דלק. משאבות אלו יכולות להיכנס דרך האסלה ואפילו דרך פתח הניקוז בכיור ובמקלחת וכך למעשה הן מצליחות לפתוח כל סתימה שתיקרה בדרכם. האינסטלטורים יכולים לספק את השירות הזה בכל שעה ביום כולל בשעות הלילה המאוחרות וגם בימי מנוחה, ובכך תמיד יעמדו לשירותכם.

איזו משאבה נמצאת בשימוש הביובית?

יש משאבות מים חזקות במיוחד אך אי אפשר להתחרות בעוצמה ובתחכום של משאבת הביובית. הביובית היא כלי רכב גדול מאד שכל תפקידו הוא לפתור בעיות במערכת הביוב. הביובית יכולה להיות המושיע של מפעלים ומוסדות גדולים שנתקלו בבעיית ביוב חמורה כאשר מערכות הביוב במקומות אלו יכולה להיות מסובכת הרבה יותר. המשאבה שנמצאת בשימוש הביובית מחוברת אליה והיא מסוגל לשאוב מאות ליטרים של מים בדקה. כמו כן המשאבה מסוגלת להזרים מים בלחץ גבוה. משאבת המים של הביובית היא זו שמקנה לה את היכולת לטפל בכל בעיה ביחד עם הצינור בעל הצינור הגדול שלה.

יש משאבות קבועות במערכת הביוב

לצד משאבות מים חיצוניות שיכולות לפתור בעיות רבות בעיקר בעת חירום, יש משאבות מים שלא אמורות לטפל בהצפות או בסתימות בביוב אל פשוט להעלות את לחץ המים או להזרים אותם למקום אחר. את המשאבות הללו ניתן לראות במכוני שפכים שאליהם זורמים מי הביוב, כאשר ישראל היא המדינה המובילה בעולם בטיהור שפכים. כמו כן יש משאבות מים אפורים שעוזרות לשאוב את המים הללו מכמה נקודות ומשאבות שאמורות להמשיך את הזרימה במערכת הביוב כדי שהמים לא יעמדו, זאת בנוסף לשיפועים הקיימים.


from saltech1.tumblr Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משאבה צינטרפוגלית - ש.אל ציוד טכני

משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני

בחירת המטף נכון: מדריך מקיף