משאבות לבריכה

 יש סוגים שונים של משאבות לבריכה ולא כולן מתפקדות באותה צורה. כדי לבחור את המשאבה הנכונה, חשוב לבדוק מה הדרישות של הבריכה ובמידת הצורך להתייעץ עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו

כל בריכה זקוקה למשאבה שתפקידה לנקות את המים ולהוציא החוצה לכלוך, חומרים מזהמים, שאריות של כלור וכן הלאה. עם זאת, לכל בריכה יש גם משאבה אחרת. את ההבדל העיקרי אפשר לראות למשל בין משאבות שמיועדות לבריכות בטון ובריכות מתועשות, לבין משאבות שאותן משלבים בבריכות עיליות ובריכות אינטקס.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת. אם עושים את זה בצורה נכונה, לא אמורה להיות בעיה למנוע חריגה מתוך מסגרת התקציב גם עבור משאבות איכותיות מאוד. בנוסף, כדאי לזכור שהמשאבות בכל מקרה שוות את ההשקעה: כאשר המשאבה מתפקדת בצורה טובה, זה אומר פחות בלאי של הבריכה, יותר שיפור באיכות החיים ועלייה בערך הנכס.


איך בוחרים משאבות לבריכה?

יש כמה שיקולים שבהם צריך להשתמש על מנת להגדיל את הסיכוי עבור בחירה מוצלחת של משאבות לבריכה:

א. גודל הבריכה – חשוב מאוד להתאים את סוג המשאבה לגודל הבריכה. ככל שהבריכה גדולה יותר, זה אומר שיש בה גם כמות גדולה של מים. אז בשביל לסנן כמויות גדולות של מים, צריך
להשתמש במשאבה עם מכל מתאים. מלבד המכל, יש לוודא התאמה בין גודל הבריכה לבין ההספק של המשאבה עצמה.

ב. מפרט טכני של המשאבה – המפרט הטכני המתואר על ידי היצרן יכול להיות כלי יעיל להשוואה בין סוגים שונים של משאבות לבריכה. באמצעות המפרט ניתן לדעת מה הביצועים של המשאבה, כמה מים מסוגלים לעבור בתוכה בכל דקה או אפילו שנייה ולאיזה תשתית של חשמל היא מתחברת. על בסיס המפרט הטכני, יש סיכוי גבוה יותר לניצול היתרונות של משאבות לבריכה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

ג. מחיר המשאבה – אי אפשר לדבר על משאבות לבריכה בלי להזכיר את פערי המחירים שקיימים בענף. בגלל פערי המחירים הקיימים, כל מי שיש לו בריכה מוצא את עצמו מתלבט לעיתים קרובות לגבי המחיר שאותו עליו להשקיע. אבל בפועל, מה שהכי משפיע על המחיר של המשאבה זה למשל היצרן, המפרט הטכני וההספק.

איך מתקינים משאבות לבריכה?

כדאי להזמין משאבות לבריכה מחברה מקצועית שיודעת גם להתקין אותה. זה כמובן לא רלוונטי במקרים של בריכות עיליות שעבורן אין צורך בהתקנה קבועה של המשאבה אלא רק בחיבור שלה אל פתחי הניקוז והיניקה, אך משהו שהופך להיות קריטי עם בריכות בטון ועם בריכות מתועשות. בנוסף, אפשר לקבל הצעת מחיר מסודרת שכוללת גם את הדגם עצמו ואת את עבודת ההתקנה.


היתרון של התקנת משאבות לבריכה על ידי בעלי מקצוע הוא האחריות. כאשר ההתקנה מתבצעת על ידי בעלי מקצוע, זה אומר שמקבלים עליה תקופת אחריות ארוכה יותר. לאורך תקופת האחריות, אפשר לפנות אל החברה שביצעה את ההתקנה כדי לתאם בדיקה או תיקון. בתקופת האחריות גם לא משלמים על הבדיקה או התיקון וגם מונעים את המאמץ הפיזי.

לסיכום, משאבות לבריכה משפיעות באופן ישיר על איכות החיים ועל ההיגיינה של המים. אם ברצונך לשחות בתוך בריכה נקייה, כדאי לך ליצור קשר עם ש. אל. ציוד טכני בע"מ ולקבל פרטים בהתאמה אישית על המשאבה הנכונה עבורך. אחרי שנבין את הצרכים שלך, נמליץ לך על משאבות מעולות ובמחירים מפתיעים עבור כל סוגי הבריכות הביתיות.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משאבה צינטרפוגלית - ש.אל ציוד טכני

משאבות לבריכה ש. אל. ציוד טכני

בחירת המטף נכון: מדריך מקיף